Rolul publicităţii outdoor

Locaţiile publicitare outdoor au oferit întotdeauna un suport important pentru comunicarea mesajelor.

Deşi funcţia de bază a publicităţii outdoor rămâne expunerea unui mesaj vizual, strategiile de comunicare de astăzi implică elemente noi. 

O simplă expunere a unei mărci pe un panou publicitar montat pe un drum cu trafic ridicat poate însemna o campanie outdoor reuşită.

Panourile publicitare sunt de mai multe tipuri şi se pot încadra în trei categorii de produse:
– panouri simple (din plexiglas, dibond, komatex)
– panouri metalice cu banner tensionat pe structură metalică
– panouri metalice de sine stătătoare cu picioare metalice fixate în sol care pot avea afişaj din tablă, dibond sau banner

Ce trebuie ştiut despre bannerele stradale publicitare printate

Banerele publicitare stradale printate sunt cel mai accesibil mijloc de reclamă. Le vedem peste tot pe stradă, iar mesajele pe care le conţin benerele personalizate sunt uşor de citit. Ca structură, bannerele publicitare sunt realizate dintr-un material numit textil dublu acoperit cu PVC sau poliplan.
Cel mai important element la un banner imprimat pentru reclamă este rezistenţa lui, care este dată de modul în care a fost realizată structura textilă internă: numarul de fire, densitatea, calitatea poliamidei firului textil. Aceste repere determina rezistenţa bannerului la rupere şi la întindere.
Pe locul doi ca şi importanţă se află stratul de PVC cu care se acoperă structura textilă şi care permite imprimarea imaginilor. Importanţa stratului de PVC se descoperă mai ales iarna in condiţii de temperaturi scăzute când, ca orice “plastic”, devine casant, adică se sparge.

Mesh Publicitar

Mesh-urile sunt produse publicitare realizate din poliplan perforat, având o greutate de 280-300g/mp şi o densitate a ţesăturii de 1000 fire.
Datorită greutăţii reduse a materialului şi a densitaţii mari de fire din care este alcatuită structura sa, mesh-ul este destinat expunerii de imagini publicitare de mari şi foarte mari dimensiuni (sute sau mii de metri pătraţi). Având însă textură perforată, mesh-ul mai poate fi folosit şi la expuneri de imagini în interiorul magazinelor, atunci cand nu se doreşte folosirea de banner.
Mesh-urile, dacă laţimea produsului depăşeşte 310 cm, se realizează prin imbinarea bucaţilor prin termolipirea acestora cu utilaje profesionale, la temperaturi de peste 500 grade.
Avantajul expunerii unui produs prin intermediul mesh-ului publictar este de necontestat, vizibilitatea mesh-ului fiind foarte mare, datorită dimensiunilor foarte mari.

Casete Luminoase

Aşa cum bine se ştie, firmele luminoase reprezintă o forma ideală de a vă evidenţia reclama atât pe timp de noapte cât şi pe timp de zi fie că vă afişaţi logo-ul fie că vă prezentaţi produsele şi serviciile prestate.

Caseta luminoasă poate fi utilizată și în interior, dar și în exterior. Cu ajutorul unei casete luminoase, poți crește vizibilitatea sediului sau locației societății tale comerciale. O casetă luminoasă poate fi confecționată din diverse materiale și pot avea diferite forme. Există diverse tipuri de casete luminoase.

Caseta luminoasă poate fi atât în formă clasică, dreptunghiulară sau plană, cât și în formă modernă – curbată sau profilată. În plus față de aceste tipuri, se pot aplica elemente de volumetrie pe suprafața casetei.

Caseta luminoasă poate avea fețele realizate din alucobond/dibond (material opac), stiplex (material translucent), backlit (poliplan, varianta care este cea mai accesibilă ca preț), autocolant printat/decupat, backlit textil (pentru interior) sau backlit PVC (pentru exterior).