Dam viata imaginatiei tale

Etape de lucru:

  1. Documentare
    Este primul pas pe care il faci cand incepi sa lucrezi la un design. Analizezi domeniul si concurenta si vezi care sunt cele mai noi tendinte.
  2. Concept
    In baza informatiilor acumulate in prima etapa, putem veni cu idei si concepte care sa se plieze pe necesitatile noului proiect si ale clientului.
  3. Creatie
    Este etapa cea mai indelungata, in care sunt imbinate cunostintele designerului cu dorintele clientului pentru a obtine un design modern.
  4. Livrare
    Ne asiguram ca produsul final este primit de catre client impreuna cu toate fisierele, in functie de necesitatile acestuia.

Care sunt serviciile de design pe care vi le oferim?

Creare Logo Intr-o imagine grafica este sintetizat brandul si valorile pe care vrea sa le comunice. Are rolul de a transmite direct consumatorului informatii esentiale despre companie.

Carte de vizita In cele mai multe cazuri, acesta este primul lucru pe care il faci, dupa ce logo-ul este realizat. Este important sa te poti promova oriunde, iar o carte de vizita contine toate datele necesare pentru a putea fi contactat.

Materiale promotionale In ceea ce priveste materialele promotionale, putem include de la, foaia cu antet, la mape, pixuri, CD-uri, ecusoane sau orice altceva care poate fi asociat brandului. In functie de dimensiunile lor, materialele pot contine urmatoarele: logo, adresa web, telefon, email, adresa.

Catalog de prezentare Descrie serviciile sau produsele pe care le ofera o companie printr-o grafica atractiva. In functie de nevoi, cataloagele pot fi realizate periodic sau ocazional. Ele trebuie sa respecte imaginea brandului si sa fie in ton cu valorile acestuia.

Manual de identitate Este un set de reguli si restrictii pentru folosirea imaginii de brand. Sunt prezentate toate elementele de identitate vizuala, create special pentru brand, de la carti de vizita, pana la flyere, bannere sau chiar prezentari power point. Tot aici gasim si regulile pentru utilizarea logo-ului in alte materiale, atat pentru web, cat si pentru print.

Banner Outdoor/Mesh Este o modalitate de promovare care ajunge la un numar foarte mare de utilizatori. Sunt acele bannere pe care le vedem cu totii pe strada, fie pe cladiri, fie in spatii special amenajate. Pentru aceasta, este nevoie de o grafica mai complexa cu imagini la o calitate foarte buna.

Brosuri/Pliante/Flyere Una dintre cele mai bune metode de promovare, care are o rata de succes mare, este marketing-ul direct. Astfel, pentru mediul offline sunt incluse si brosurile, pliantele si flyerele. Ele pot avea forme si dimensiuni diverse, fiind utile oricarei companii.

Afis publicitar Poate avea dimensiuni variate, de la o coala A4, pana la afisele pe care le vedem in statiile de autobuz.

Invitatii eveniment Compania ta organizeaza un eveniment sau participa la unul? Sigur vei avea nevoie de o invitatie pe care sa o poti transmite clientilor tai.

Noi venim cu grafica si ramane la aprecierea ta daca o vei folosi.